Voluntariado

Cuidando al que cuida. COVID-19

Cuidando al que cuida. Un canal dedicado al cuidado de aquellos que nos cuidan durante la crisis del COVID-19: sanitarios, militares, fuerzas del orden público. Contenidos profesionalizados y específicos para el cuidado emocional en esta situación de emergencia, realizados por profesionales de la salud mental. Con él, nuestro agradecimiento a los que nos cuidan. Podéis…

A Xunta oferta un plan de formación de xuventude e voluntariado durante a emerxencia sanitaria do COVID-19

A Xunta impulsa un plan de formación para a mocidade e as persoas voluntarias de Galicia coa finalidade de ofrecer opcións en materia de voluntariado e de educación non formal durante esta situación de emerxencia sanitaria provocada polo COVID-19. O plan está conformado por 18 cursos en liña, cun total de 1250 prazas, orientados á…

Colabora con Coruña Cociña

Un llamamiento a todos los profesionales de la hostelería y la restauración que quieran colaborar con esta iniciativa puesta en marcha con la Concejalía de Servicios Sociales del Ayuntamiento de A Coruña, cocinando comida para aquellas personas sin hogar y en riesgo de exclusión social.

Acompáñote. Liña de atención telefónica do Concello da Coruña

“En momentos así, necesitámonos máis ca nunca. A soidade non é boa para ninguén. Se nos chamas, estaremos felices de escoitarte e poder ter contigo unha conversa na que, seguro, aprenderemos e compartiremos a través do teléfono unha chea de cousas que nos fagan sorrir. O teléfono está dispoñible desde hoxe en horario de 10.00…

A Xunta oferta un plan de formación de xuventude e voluntariado durante a emerxencia sanitaria do COVID-19

A Xunta impulsa un plan de formación para a mocidade e as persoas voluntarias de Galicia coa finalidade de ofrecer opcións en materia de voluntariado e de educación non formal durante esta situación de emerxencia sanitaria provocada polo COVID-19. O plan está conformado por 18 cursos en liña, cun total de 1250 prazas, orientados á…

De Peche a Peche

De Peche a Peche é unha proposta da Asociación AVOAR, para acompañarnos durante o peche que implica o estado de alarma. A intención é ofrecer a opción de contactar con nós por vía telemática(para partillar estratexias, falar un anaco, aliviar sintomatoloxías que poida provocar o encerro…) e tamén partillar recursos para estes días. Recursos de…

Cita Médica en Casa

¿Necesitas consejo médico o psicológico?#QuédateEnCasa y consulta a profesionales. Cita Médica en Casa pone en contacto a profesionales colegiados en medicina o psicología y ciudadanos a través de email o videollamada, para resolver dudas sin coste alguno. Queremos reducir la sobrecarga de hospitales y centros de salud en consultas leves. Importante: SOLO PARA CONSULTAS NO RELACIONADAS CON…

#AfundacionEnCasa

La Obra Social de Abanca, Afundación se queda en casa y traslada toda su actividad a online. Aquí te dejamos la información: #AFundacionenCasa

Voluntariado Galego

O Teléfono do voluntariado refórzase pola actual situación de emerxencia sanitaria para proporcionar acompañamento e apoio aos cidadáns que o precisen: 900 400 800. De 08 a 20 h, todos los días da semana. Voluntariado galego

Impresión de máscaras 3D na Universidade da Coruña Campus de Ferrol

Un número grupo de profesores forma parte de Coronavirus Makers, unha comunidade de máis de 10.000 persoas de toda España que se coordinan vía Telegram para crear mascarillas, máscaras, respiradores ou cabinas, un material imprescindible na loita contra o coronavirus. O Campus de Ferrol únese nesta tarefa ao Campus de Elviña e xa teñen entregado…

Impresión de máscaras 3D na Universidade da Coruña

Un número grupo de profesores forma parte de Coronavirus Makers, unha comunidade de máis de 10.000 persoas de toda España que se coordinan vía Telegram para crear mascarillas, máscaras, respiradores ou cabinas, un material imprescindible na loita contra o coronavirus. Solicitan axuda aos seus estudantes para a entrega de láminas plásticas.

Cruz Roja España: #YoHagoPorTi

Cruz Roja Española ha lanzado la Campaña #YoHagoPorTi, dirigida a impulsar conductas que fomenten la solidaridad en los vecindarios con quienes más lo necesitan: mayores, personas enfermas o con discapacidad. En esta campaña en colaboración con la dirección General de Protección Civil y Emergencias se nos anima a movilizarnos por estas personas y se nos…

Cruz Vermella Galicia

Cruz Roja ha lanzado un programa de ayuda llamado CRUZ ROJA RESPONDE, en el que se desarrollan varios puntos. Por una parte, una Campaña Especial de Seguimiento telefónico a las personas especialmente vulnerables ante el COVID-19 con el objetivo de informar, ayudar y detectar sus necesidades. En Galicia se realizarán llamadas a más de 25.500…

Voluntariado Ayuntamiento Vigo

El Ayuntamiento de Vigo a través de la oficina Municipal de Voluntariado ha reforzado el servicio de voluntariado a raíz del COVID-19, habilitando un registro web. En el pretende canalizar las ofertas de quienes se ofrecen a prestar ayuda y dar respuesta a quienes la necesitan. Esta acción que se realiza en el área de…

Voluntariado. Pontevedra

El concello tiene a disposición de las personas más vulnerables un servicio de voluntariado para el reparto de los pedidos. Teléfono Protección Civil: 986 87 11 88. Horario de 10h e as 20h. Para ser voluntario hay que llamar también a ese número y Protección Civil se pondrá en contacto contigo cuando necesite ayuda. Léelo…

Recogida de basura a domicilio. Pontevedra

El concello pone a disposición de las personas afectadas por el COVID-19 un servicio especial de recogida de basuras de puerta a puerta. La persona tiene que ponerse en contacto con la Policía Local y ésta avisa a la empresa de recogida de basuras. Teléfono Policía Local: 986 83 30 80 La basura tiene que…

Mensaxeiros solidarios PUMsolidaria COVID-19

Trátase dunha iniciativa solidaria e gratuíta, integrada por voluntarios e voluntarias, para axudar a todas aquelas persoas maiores e/ou en corentena que non poden abandonar o seu domicilio para as necesidades básicas na cidade de A Coruña. O EquipoPUM (pideunmensajero.com) aclara que “non é unha actividade empresarial nin se xerará ningún beneficio económico nin de…

Servizos de voluntariado en Ourense

Teléfonos para solicitar os servizos básicos de voluntariado en Ourense: 988 388 133, teléfono que será atendido de 9 a 14 h. 667 840 635/ 667 840 646/ 667 890 737, horario de 8 a 20h. Servizos básicos de voluntariado en Ourense

Creación de máscaras de protección con impresoras 3D en Ourense

El concello ha puesto a disposición de los integrantes del Centro de conocimiento La Molinera impresoras 3D y bobinas de PLA, material con el que se realizan los productos y las pantallas. Con esto, los voluntarios “maker” realizarán desde sus casas máscaras protectoras EPI (equipos de protección individual). En estos momentos se están desarrollando los…

Atención de necesidades pola Asociación de Veciños Canido de Ferrol

A Parroquia de Santa Cruz e Asociación Vecinal de Canido teñen unha equipa de voluntariado no seu barrio para atender nececidades da veciñanza. Se es unha persoa maior, soa ou enferma e precisas axuda podes chamalos no: 881 936 876. Preme nesta ligazón para ler a información.

Ayuda a personas vulnerables. Lugo.

La Concejalía de Bienestar del Ayuntamiento de Lugo ha reforzado el personal para atender las necesidades básicas de los vecinos que lo requieran, ya sea por problemas de movilidad, de salud, porque se encuentren solos o porque pertenezcan a un grupo de riesgo. Si usted necesita que le hagan la compra, ir a la farmacia…

Recollida de lixo en Lugo

A Concellaría de Medio Ambiente de Lugo activou un dispositivo especial de recollida de lixo a domicilio para os afectados pola COVID-19. O obxectivo é axudar a estas persoas ao tempo que fréase a expansión do virus, evitando tanto o contaxio dos veciños e veciñas como o do persoal de recollida e tratamento de residuos.…

Bolsa de contratación de voluntarios frente al virus Covid-19

O Colexio Oficial de Enfermería quere elaborar un listado de enfermeiras e enfermeiros para facilitar á área sanitaria que os precise: Preme nesta ligazón para ler a información